Nej det behöver ni inte. Är ni godkända att handla mot faktura, kan ni skicka ett e-postmeddelande till foretagskonto@jlt.se
Vill ni beställa resekort med kundkassa behöver vi ha följande uppgifter i mailet:
- Kunduppgifter
– Företagsnamn
– Org.nr
– Adressuppgifter
– Referensnummer
– Kontaktperson - Antal resekort ni vill ha och hur mycket pengar ni vill fylla på kundkassan med till respektive kort.
Har ni redan de nya resekorten sen tidigare kan ni bara ange kortnummer och önskat belopp ni vill fylla på kortet med.
Ifall ni inte har något/några nya resekort sedan tidigare kommer vi fylla på dem sen skicka dem till era angivna adressuppgifter. Detta tar normalt 3-5 arbetsdagar.
Ifall ni redan har resekort sedan tidigare kommer vi helt enkelt fylla på dem och skicka ett bekräftelse mail till er.
Vill ni beställa resekort med förladdade biljetter behöver vi ha följande uppgifter i mailet:
- Kunduppgifter
– Företagsnamn
– Org.nr
– Adressuppgifter
– Referensnummer
– Kontaktperson - Antal resekort ni vill ha och antal biljetter ni villa ha på respektive resekort.
Har ni redan de nya resekorten sen tidigare kan ni bara ange kortnummer och ange hur många biljetter ni vill ha till respektive kort. - Vi behöver också vet i vilken zon/zoner biljetterna ska vara giltiga.
Ifall ni inte har något/några nya resekort sedan tidigare kommer vi fylla på dem sen skicka dem till era angivna adressuppgifter. Detta tar normalt 3-5 arbetsdagar.
Ifall ni redan har resekort sedan tidigare kommer vi helt enkelt lägga på de förladdade biljetterna till det resekortsnummer ni uppgav och skicka ett bekräftelse mail till er.